נמצאת זכאי להפקת דו"ח בשירות עצמי!

רימונים לוגו אחרי פוטושופ

נותר לך רק למלא את פרטיך במערכת ולקבל את הדו"ח ישירות למייל!

שלחנו לך כרגע הודעה לוואטס אפ, במידה ותצטרך עזרה בהפקת הדו"ח - נציג מטעמנו ילווה אותך ללא עלות!

whatsapp-now

שאלות נפוצות:

אתר הר הכסף הפרטי מסייע לכם לאתר כספים אבודים באמצעות המסלקה הפנסיונית. את האתר הקים קובי ארנפלד, סוכן ביטוח, בעל רישיון פנסיוני ואלמנטרי. האתר מנוהל דרך סוכנות הביטוח "רימונים" מבית "מיטב דש". עם קבלת אישורכם ולאחר אימות פרטיכם, המסלקה הפנסיונית תלקט את כל המידע הפנסיוני-ביטוחי שלכם (ביטוח אלמנטרי, ביטוח חיים, קרן פנסיה, קרנות השתלמות ועוד). כל הנתונים הללו יישלחו אליכם בדו"ח מסודר ומפורט ישירות לכתובת הדואר האלקטרוני שלכם. בהתאם לתוצאות הבדיקה, ניצור עמכם קשר ונפנה אתכם לאחד מסוכני הביטוח שלנו.

אכן. עולם הביטוח והפנסיה עשוי להיות מבלבל עבור רבים ואנו מאמינים כי זכותו של כל אדם לקבל גישה למידע האישי שלו בתחומים אלו ללא כל תשלום. את דו"ח הנתונים האישי שלכם תוכלו להנפיק בשירות עצמי באמצעות העברת פרטיכם באופן מאובטח ולקבלו ישירות לתיבת הדואר האלקטרוני. כאמור, השימוש בפרטי כרטיס האשראי שלכם מיועד אך ורק למטרת זיהוי ולא למטרת חיוב. 

מכיוון שמדובר במידע רגיש ואישי, וכדי למנוע גניבת זהויות, מחובתנו לוודא שהגישה למידע תוענק לכם בלבד. כדי להבטיח זאת, המערכת נאלצת להשתמש בפרטי כרטיס האשראי שלכם כדי להצליב בינם לבין מספר תעודת הזהות שלכם. השימוש בפרטי האשראי נועד אך ורק לזיהוי המשתמש ולא למטרת חיוב. תהליך מהווה תנאי הסכם לשירות מטעם המסלקה הפנסיונית ומפוקח על ידי משרד האוצר. תנאי זה נועד כדי לשמור על סודיות המידע והפרטיות וכולל תהליכי אימות מחמירים באמצעות תקנות אבטחת מידע והוראות שאושרו על ידי משרד המשפטים.

"הר הכסף" של משרד האוצר מאפשר גם הוא גישה חינמית למידע הפנסיוני-ביטוחי האישי של הפרט על מנת לאתר עבורו כספים אבודים. אולם, השימוש בשירות שמציע משרד האוצר מציג מידע חלקי בלבד ומוגבל ל-10 פעמים בלבד במהלך כל תקופת החיים! לאחר מכן, השירות ייחסם. כמו כן, "הר הכסף" של משרד האוצר לא יציין בפניכם פרטים חשובים כדוגמת סכומי הכסף בתכניות השונות, גובה דמי הניהול, מידע עבור הקופות הפעילות שלכם ועוד. השירות המוצע דרכנו ניתן לגמרי בחינם, ללא הגבלה, ובשקיפות מלאה.

בהחלט. מוקד השירות שלנו כולל נציגים בקיאים ומיומנים, אשר ישמחו לעמוד לרשותכם לאורך כל התהליך. לידיעתכם, שימוש במסלקה הפנסיונית והפקת הדו"ח האישי שלכם דרך נציגי השירות כרוכים בתשלום של 150 ₪.