הרים של כסף

ברשותכם אני רוצה לפתוח את המאמר בשאלה : נניח שהיו מודיעים לכם שזכיתם ב 20,000 ₪ בלוטו ועל מנת לבוא ולקבל את הפרס עליכם פשוט להתקשר לבירור נוסף , להגיע ולחתום לביצוע ההעברה הכספית.

 

מי מכם היה מוותר על כספי הזכייה? סביר להניח שהתשובה ברורה.

אמרו לי אתם מדוע ציבור של מאות אלפי שכירים בישראל שממתין להם "פרס" שכזה בקופת האוצר אינם פונים על מנת לקבל את כספם? מה אתכם ציבור העצמאים ? שמפרישים עשרות אלפי שקלים כבר שנים בסוף כל שנה על פי המלצות הרו"ח  שלכם . האם אתם לא זקוקים לעזרה בתזרים המזומנים שלכם?

האמת היא שהתשובה די פשוטה: מרבית השכירים וחלק ניכר מציבור העצמאים  אינם מודעים כלל לעובדה כי הם יכולים לחסוך אלפי שקלים ואף עשרות אלפי שקלים מכספים מפוזרים ומקופות קיימות פעילות שאמורות לדאוג לנו לקצבת זקנה.

אז למה אנחנו מתעצלים בבדיקת "הפרס"? על פי נתוני משרד האוצר, יש עדין מיליארדי שקלים שמחכים לך בתהליך הר הכסף. האם זה מחוסר מודעות ,חוסר הבנה,  אי הרצון להתעסק עם נושא שנקרא כספי פנסיה שנשמע לנו רחוק שנות אור, הרי אם היה מדובר בכסף מידי וחומרי לא היינו חושבים פעמים על איך להשיגו וכבר היינו חושבים על מה אנחנו הולכים להוציא ולהשקיע בכדי ליהנות ממנו.

אז  שלא כמו בזכייה במפעל הפיס, אל תצפו שאריאלה  תתקשר אליכם על מנת להודיע לכם לבוא ולקבל את ההרים של הכסף.

זה הזמן שלכם להתחיל להשתמש בכלים שקיבלנו ממשרד האוצר ולהתחיל בבדיקה הראשונית.

 

הכוונה לאתר המדיה של משרד האוצר שנקרא – הר הכסף.

הר הכסף זהו אתר שבו אנו יכולים לקבל מידע לגבי הקופות שיש לנו בהם כספים , כספים אבודים ששכחנו מהם , יש לציין כי מטעמים של הגנה על פרטיות הלקוח והמידע, בתוצאות החיפוש תופיע באתר רשימה של חברות ביטוח / בית השקעות בהם קיימים  קופות/קרנות השתלמות .

כלומר, לא יופיעו פרטים נוספים לגבי הקופות הללו, כגון סכום הכסף הצבור, דמי ניהול או זכאות משיכה הקיימת בה.  לבירור פרטים אלו יש לפנות לחברות הביטוח / בית השקעות המופיעים ברשימה שתתקבל.

הדרך להשיג את "הפרס" מעולם לא הייתה קרובה יותר.

 

יש שתי דרכים להשיג את המידע על הכסף:

א – להיכנס לאתר של הר הכסף של משרד האוצר ולהכניס פרטים אישיים כגון: מספר ת.ז, תאריך הנפקת ת.ז, לקבל רשימה של כל תוכניות הפנסיוניות וביטוחי החיים שלכם מהעבר, עם רשימה של טלפונים של החברות, מה שנשאר לכם הוא להתקשר לחברות הביטוח/ ההשקעות ולדרוש את הכספים.

החיסרון בדרך זאת של פניה ישירה לאתר הר הכסף הוא שלא ניתן לקבל מידע על הקופות שכיום אנו מפרישים, הר הכסף לא מפרט את סכומי החיסכון/דמי הניהול  וכו'.

ב – לפנות אלינו, אנחנו יודעים לאתר את כל הכספים, כולל היתרות,  לדעת האם אתה משלם דמי ניהול סבירים. נעזור לך להעריך כמה פנסיה עתידית תהיה לך בפרישה. תוכל להתרשם מהמלצות בשפע.

 

במקרה ויהיו לך כספים למשיכה נעזור לך במשיכה.

החיסרון בדרך הזאת של פניה ישירה אלינו, ולא דרך הר הכסף, או הר הכסף 2 הוא התשלום הסמלי.

אז איזה טיפוס אתה?

אחד שיכנס להר הכסף ישב על הטלפון בכדי להשיג דוחות , ייקח את הדוחות לאנשי מקצוע בכדי לנתח אותם? במקרה שאתה טיפוס כזה קדימה כנס להר הכסף ותתחיל לעבוד.

או שאולי אתה רוצה שנעשה לך את העבודה, ולקבל דוח מסודר ובו פרוט של כל מה שיש לך עם ניתוח והמלצות לביצוע, במקרה שכזה תשאיר את הפרטים שלך ואנחנו נעבוד בשבילך.

בכל מקרה אל תשאיר את הכספים שלך אצל חברות הביטוח/ השקעות, קום ועשה מעשה.

אז בואו נלך עם זה כמה צעדים קדימה ונגיע כבר לשלב ש"הפרס" הזה יהיה בידינו ובמקרה שלנו שהקופות שמצאנו יטופלו בדרך הכי נכונה לנו בכדי שנוכל להגיע לפנסיה וליהנות מאותה רמת חיים כשהיינו שכירים / עצמאיים.

למידע נוסף על ביטוח נסיעות לחו"ל לחצו כאן.

מידע נוסף על הר הכסף

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן