הר הכסף 2

חברים המהפכה הגיעה, מהיום אפשר לאתר כספים אבודים ונשכחים גם בבנקים וזאת באמצעות אתר הר הכסף הממשלתי! נגמרו הימים שהבנקים עשו מה שהם רוצים בכסף שלכם!! בנק ישראל, עם יוזמה מבורכת של המפקחת על הבנקים, יצאו עם שרות חדש בנוסף לשירות הבסיסי של הר הכסף שכולנו מכירים. זה נקרא – הר הכסף 2 שמאפשר לאתר כספים אבודים ונשכחים.

יש כיום במערכת הבנקאית מעל 470000 חשבונות לא פעילים, ששוכבים כאבן שאין לה הופכין. מתוכם יש 64000 חשבונות של נפטרים שגם אותם ניתן לאתר בעזרת הר הכסף 2.

הערכה מדברת על כ9 מליארד שקלים שיושבים בחשבונות עו"ש או בפיקדונות,ואף לקוח לא בא ודורש את כספו.
הערכה מדברת על כ40% מהחשבונות הלא פעילים, שיש שם צבירה של כסף של מעל 1000 שקל לחשבון.
הבנקים לא באמת טרחו לחפש את הלקוחות, הסיבה מובנת, כמה נוח שסכום אסטרונומי כזה יושב לו בבנק ואף לקוח לא מוציא אותו.
יש לכם קרוב משפחה שנפטר, זה הזמן להיכנס להר הכסף 2 ולאתר את הכספים האבודים, עד שקם האתר התהליך ליורשים היה מסורבל, היו מטרטרים את היורש בהגשת בקשות לכל בנק בנפרד, וכמובן בבנק אין ארוחות חינם, זה עלה כסף.
עד סכום של 3000 ₪ ללקוח, לא יהיה צורך להגיע פיזית לבנק, אלא יהיה ניתן להרים טלפון, או להכנס לאינטרנט ופשוט לקחת את הכספים האבודים.

הקמת הר הכסף 2 מבורכת

היא משלימה את הר הכסף הישן והטוב, שמוצא לכם את כל החסכונות הפנסיונים וביטוחי החיים שלכם, כך שכיום אזרח במדינה שיש לו כספים אבודים ונשכחים בחברות ביטוח ובבתי השקעות, או בבנקים יש לו היכולת לדעת איפה הכספים, ולקבל החלטה מושכלת מה לעשות אתם.

אנחנו כחברה שעוזרת כבר שנים ללקוחות לאתר את כל הכספים הפנסיונים וביטוחי החיים שלו וזאת על ידי חוברת בתשלום מסודרת שעושה לו בהירות בכל ההווה והעתיד הפנסיוני והביטוחי, נשמח לעזור ללקוחות שלנו בעזרה באיתור הכספים האבודים והנשכחים דרך הר הביטוח 2, וזאת ללא תשלום, אלא כשרות משלים.

עוד מילה אחת לסיום, הגיע הזמן לקחת אחריות על העתיד הכלכלי שלכם ולהשתמש בכל כלי אפשרי שקיים בכדי למצוא את מה ששלכם ושל קרובי משפחתכם ולדאוג שזה מנוהל על ידי אנשי מקצוע הטובים ביותר.

 

מצאו את הכספים האבודים שלכם כאן!

איך מאתרים כספים אבודים דרך האתר שלנו?

גם אם אתם יודעים בוודאות שיש לכם חיסכון אבוד או דמי פיצויים שמעולם לא קיבלתם,

גם אם אתם בטוחים שידעתם מאז ומתמיד לאן הלך כל שקל ודבר לא אבד בדרך,

אף פעם לא מזיק לבדוק. מעבר לכך שהגילוי המשמח על כסף צבור במקום מסוים עשוי להפוך לברכה ממש, מדובר בזכותכם כאזרחי המדינה וכפי שהמציאות לימדה אותנו לא פעם, ישנה חשיבות רבה למימוש כל הזכויות שלנו.

הפעילות בתוך אתר הר הכסף היא חינמית לחלוטין! הבדיקה תדרוש מכם כמה דקות בלבד וחיבור לרשת האינטרנט. תידרשו לעבור בין מספר מסכים – כולם כתובים בצורה ברורה ופשוטה, נוחה מאוד לקריאה. המעבר בין המסכים מתבצע באופן ידידותי ואף אינטואיטיבי, כך שגם אנשים ללא גישה טכנולוגית יוכלו לבצע את הבדיקה ללא כל קושי.

 

איך מתחילים? זה פשוט!

במסך הראשי של האתר מזינים את הפרטים (שם מלא, טלפון נייד ומספר תעודת זהות) ולוחצים על "אתר כספים אבודים עכשיו!"

במסכים הבאים תתבקשו להזין פרטים מזהים נוספים לרבות תאריך הנפקת תעודת הזהות ומידע בנוגע לדרכון הישראלי. עם סיום הפעולה בכל מסך, תוכלו ללחוץ על "הבא".

 

מדוע הפרטים הללו חשובים?

משום שאלו אמצעי זיהוי אישיים מאוד ולרוב את המידע לגביהם חולק אדם עם עצמו (כמו למשל השאלה האם יש לך דרכון בתוקף?). באופן הזה, ניתן למנוע גניבות זהות, זיופים או ניסיונות התחזות לאנשים אחרים.

מיד עם סיום הזנת כל הפרטים במסך האחרון, תועברו לצפייה בכל הקופות הפיננסיות שחסכתם. כאן יוצגו לכם חסכונות בבנק, חסכונות פנסיה, חשבונות בנק רדומים וקופות שנמצאות בחברות ביטוח ובתי השקעות.

חשוב להדגיש: מידע זה לרבות שאלות הזיהוי נשענים על המערכת הרשמית של אתר הר הכסף של משרד האוצר. נתונים אלו אינם נשמרים אצלנו או באתר משרד האוצר ואנו לא מקבלים אליהם גישה בשום מקרה.

 

אז למה בכלל צריך אותנו?

היוזמה של משרד האוצר ורשות שוק ההון גרמה למאות אלפי אזרחים להתוודע לראשונה בנוגע לכל החסכונות הכספיים שקיימים להם ולקבל החלטות אישיות שיטיבו עמם. אך יחד עם זאת, מדובר ביוזמה שנועדה לדווח על נתונים וכך אנשים שאין להם ידיעה בנוגע למיטוב האפשרי של הכספים שברשותם, בכל זאת נותרים אובדי עצות.

הר הכסף הפרטי מציע לכל אדם שבדק והתעדכן בנוגע לכספים שלו אפשרות להמשיך הלאה לתהליך ייעוץ והכוונה מסודר שבמסגרתו תקבלו מאיתנו מידע מקיף, מפורט ומקצועי בנוגע לפעולות המשך: משיכת הכספים מגורמים פיננסיים וכיצד לבצע זאת, נתונים בנוגע לתשואות והפרמיות המשולמות וכיצד לעבור בין קופות על מנת להוזיל אותם, אפשרויות נוספות לחיסכון כספי ועוד.

כל הפעולות הללו יאפשרו לכם לא רק לקבל שיקוף של הכספים שלכם, אלא להבין האם ואיך להמשיך לשמור עליהם ולחסוך אלפי שקלים מידי שנה.

 

מה אנחנו נותנים בהשוואה להר הכסף של משרד האוצר?

הר הכסף הפרטי מהווה יוזמה של חברת ביטוח מוכרת ואמינה, המורכבת מסוכני ביטוח ויועצים פיננסיים שמספקים ייעוץ, הכוונה וליווי מקצועי בכל סוגיה שנוגעת לכספים שברשותכם. אנו מעוניינים לאפשר לכל אדם למטב את חסכונותיו ולהגיע לרווחה אישית גבוהה יותר, על אחת כמה וכמה כשמדובר בזכותכם לבחור בין חברות ולעבור ביניהן בכל שלב על מנת לעשות זאת.

הייעוץ שלנו מסופק כשלב אחרון בתהליך בדיקת ואיתור הכספים שלכם. עם סיום הצגת המידע, תוכלו לאפשר לנו להעביר אל היועצים והסוכנים המוסמכים מטעמנו את המידע שהוצג בפניכם (בכפוף לאישור שתתבקשו לספק בלחיצת כפתור ולאחר עיון בתנאים) ותקבלו תוך שלושה ימים דו"ח מפורט, מקיף ומאורגן עם כל ההמלצות לביצוע, כולל כל הדרכים והאפשרויות להתקשרות עם החברות השונות והגופים הפיננסיים על מנת למשוך כספים, לעבור בין קופות, לסגור חשבונות שאינם בשימוש והכל תוך הימנעות מתשלומים גבוהים בתהליך על עמלות שונות במסגרת הפעולה.

הר הכסף הפרטי (הר הכסף 2) פועל בהתממשקות מול אתר הר הביטוח הפרטי, שבו תוכלו לבצע את אותן הפעולות בדיוק על מנת להתוודע לביטוחים הקיימים לכם. גם כאן יידרש תהליך הזנת פרטים מסודר למערכת של משרד האוצר (הר הביטוח) כשלאחריו תוכלו לספק לנו אישור לבדיקת הביטוחים הקיימים לכם וקבלת דו"ח המלצות מפורט שיסייע לכם להשיג חיסכון עצום בתשלומי הביטוח.

כגוף מקצועי ומנוסה שפועל מול עשרות אלפי לקוחות בשנה, אנו יודעים כיצד לתרגם את הנתונים שבידכם בנוגע לביטוחים והכספים לכדי מסלולים אופטימליים, חסכוניים ויעילים יותר, שייתכן ועד היום לא נבדקו בצורה מקיפה כפי שהייתם מעוניינים לבצע.

אנו זמינים לכל פניה, שאלה ובקשה ונשמח לעמוד לרשותכם בנושא ככל שיידרש!

 

ומה עוד אפשר לבצע בהר הכסף הפרטי?

למרות שכל אחד מאיתנו מבין את חשיבותם של הכספים הצבורים אצלו, ישנם עשרות מצבים שבהם קופות וחשבונות נזנחים והכספים שבהם נותרים ללא שימוש. הגורמים הללו שבהם נמצא הכסף שלכם, לא ממהרים לחייג ללקוחותיהם ולעדכן אותם בנוגע לכספים. על פי מדיניות הבנקים בישראל, חשבון יוגדר כ"בלתי פעיל" כל עוד לא בוצעה בו כל פעולה במשך שנתיים ויותר. בשלב זה הבנק אכן מנסה ליצור קשר עם בעל החשבון ואם כשל מלעשות זאת (ובהרבה מקרים מדובר בפעולה שמתבצעת למראית עין כשאין ניסיון אמיתי להשיג את בעל החשבון), החשבון יוגדר כ"חשבון רדום".

הסיבות לכך כפי שקראתם, מגוונות ורבות. אחת הבולטות שבהן היא חשבון רדום בשל פטירה. הבנק ממשיך להחיות את החשבון אך אין לו דורשים וכך גם לגבי חסכונות נוספים שייתכן והיו לו. אפשרות נוספת היא של אנשים שפתחו חשבון צעיר כשהגיעו לגיל 16, צברו בו כספים מעבודות התחלתיות אך משפתחו חשבון חדש בהמשך (לעתים קרובות עקב הגיוס והמעבר לחשבון בבנק אוצר החייל), החשבון הישן שלהם נשכח ונזנח.

אם יש לכם קרובים מקרבה ראשונה (הורים או אחים) שנפטרו, תוכלו להזין את פרטיהם על מנת להבין האם ניהלו כספים מסוימים שכלל לא ידעתם שקיימים. במצב של איתור כספי נפטרים, ניתן לפנות לגורם שבו נמצאים הכספים בצירוף תעודת הפטירה ולדרוש את המשיכה של מה שקיים ולסגור את החשבון או הקופה הפעילים. אל דאגה, באמצעותנו תוכלו לקבל הכוונה מדויקת לביצוע התהליך ולהיעזר בנו עד לקבלת הכספים ישירות לחשבון שלכם.

 

אנחנו כאן בשבילכם

תהליכי חיים רבים ומשמעותיים גורמים לנו לאבד באופן טבעי נכסים ואמצעים שהשתמשנו בהם בעבר. מסיבה זו, מגלים כיום מאות אלפי אזרחים בישראל על כספים אבודים שנשכחו אצלם במקומות שונים בעבר. ולמרות זאת, במשרד האוצר ורשות שוק ההון מעריכים כי שיעור ההון האבוד בישראל עומד עדיין על מיליארדי שקלים שטרם נדרשו. בתקופה כלכלית קשה ובלתי וודאית כל כך, כספים שלא ידעתם לגביהם קודם ובסכומים נאים, יוכלו להוות גלגל הצלה משמעותי ולספק לכם רווחה אישית מוגברת.

מידע נוסף על הר הכסף

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן