איתור הר הכסף בקלות ובמהירות

מלא טופס עכשיו ואתר את כספך

שאלות נפוצות:

אתר הר הכסף הפרטי מסייע לכם לאתר כספים אבודים באמצעות המסלקה הפנסיונית. את האתר הקים קובי ארנפלד, סוכן ביטוח, בעל רישיון פנסיוני ואלמנטרי. האתר מנוהל דרך סוכנות הביטוח "רימונים" מבית "מיטב דש". עם קבלת אישורכם ולאחר אימות פרטיכם, המסלקה הפנסיונית תלקט את כל המידע הפנסיוני-ביטוחי שלכם (ביטוח אלמנטרי, ביטוח חיים, קרן פנסיה, קרנות השתלמות ועוד). כל הנתונים הללו יישלחו אליכם בדו"ח מסודר ומפורט ישירות לכתובת הדואר האלקטרוני שלכם. בהתאם לתוצאות הבדיקה, ניצור עמכם קשר ונפנה אתכם לאחד מסוכני הביטוח שלנו.

אכן. עולם הביטוח והפנסיה עשוי להיות מבלבל עבור רבים ואנו מאמינים כי זכותו של כל אדם לקבל גישה למידע האישי שלו בתחומים אלו ללא כל תשלום. את דו"ח הנתונים האישי שלכם תוכלו להנפיק בשירות עצמי באמצעות העברת פרטיכם באופן מאובטח ולקבלו ישירות לתיבת הדואר האלקטרוני. כאמור, השימוש בפרטי כרטיס האשראי שלכם מיועד אך ורק למטרת זיהוי ולא למטרת חיוב. 

מכיוון שמדובר במידע רגיש ואישי, וכדי למנוע גניבת זהויות, מחובתנו לוודא שהגישה למידע תוענק לכם בלבד. כדי להבטיח זאת, המערכת נאלצת להשתמש בפרטי כרטיס האשראי שלכם כדי להצליב בינם לבין מספר תעודת הזהות שלכם. השימוש בפרטי האשראי נועד אך ורק לזיהוי המשתמש ולא למטרת חיוב. תהליך מהווה תנאי הסכם לשירות מטעם המסלקה הפנסיונית ומפוקח על ידי משרד האוצר. תנאי זה נועד כדי לשמור על סודיות המידע והפרטיות וכולל תהליכי אימות מחמירים באמצעות תקנות אבטחת מידע והוראות שאושרו על ידי משרד המשפטים.

"הר הכסף" של משרד האוצר מאפשר גם הוא גישה חינמית למידע הפנסיוני-ביטוחי האישי של הפרט על מנת לאתר עבורו כספים אבודים. אולם, השימוש בשירות שמציע משרד האוצר מציג מידע חלקי בלבד ומוגבל ל-10 פעמים בלבד במהלך כל תקופת החיים! לאחר מכן, השירות ייחסם. כמו כן, "הר הכסף" של משרד האוצר לא יציין בפניכם פרטים חשובים כדוגמת סכומי הכסף בתכניות השונות, גובה דמי הניהול, מידע עבור הקופות הפעילות שלכם ועוד. השירות המוצע דרכנו ניתן לגמרי בחינם, ללא הגבלה, ובשקיפות מלאה.

בהחלט. מוקד השירות שלנו כולל נציגים בקיאים ומיומנים, אשר ישמחו לעמוד לרשותכם לאורך כל התהליך. לידיעתכם, שימוש במסלקה הפנסיונית והפקת הדו"ח האישי שלכם דרך נציגי השירות כרוכים בתשלום של 150 ₪.

למעבר לתקנון הר הכסף לחץ כאן

גילוי נאות: אתר זה הינו אתר של גוף פרטי ולא של מדינת ישראל!

למה דווקא אנחנו

           1            

הר הכסף איתור כספים

באמצעות אתר זה תוכלו לממש את זכויותכם לאתר את כספכם האבוד ולקבל מידע על-ידי פעולה פשוטה ביותר, כאשר מטרת האתר לספק מידע על אפשרות קיומה של זכות.

           2            

סיבות רבות לכסף אבוד

מעבר בין דירות, הגירה של ישראלים לחו"ל, שינויים בבעלות החברה או סגירתה, החלפת סוכן ביטוח, קרוב משפחה שנפטר, תיעוד לקוי של המעביד ועוד.

להמשך קריאה>>>

           3            

עושים לך ראש שקט

צוות מיומן ומקצועי יעשה עבורך את הבדיקה. תוך עד 21 ימי עסקים תקבל דו"ח מפורט שבו תוכל לראות היכן נמצא כל כספך, האם אתה במסלולים טובים והמלצות לחיסכון.

סרטונים בנושא הר הכסף

נגן וידאו
נגן וידאו

הר הכסף: איתור כספים אבודים

אחרי שנים רבות של חוסר וודאות, סוף סוף נמצא הפתרון לכל האנשים שכספם נשכח אצל חברות הביטוח כחיסכון כלשהו ולא חזר אליהם עד היום. אתר זה ששמו הר הכסף יעזור לאותם אנשים לאתר את כספם האבוד.

מדובר בסכום של חמישה עשר מיליארדי שקלים שממתינים בקופות של הגופים המוסדיים-שהם קרנות הפנסיה, חברות הביטוח ומנהלי קופות הגמל שאנשים הפקידו שם בתור חסכונות, אבל עם השנים שכחו מהם או שכתוצאה מסיבות אחרות הם אינם מודעים לקיומם.

חשוב לציין, שלא כל חמישה עשר המיליארדים האלו שייכים לאנשים שנותק איתם הקשר, על חלק מהכסף לא ניתן לקבוע זאת בוודאות גמורה.

המצב כיום הוא שאף אחד אינו מנסה לאתר את אותם חוסכים או לחילופין את היורשים או המוטבים שלהם, וכך נוצר מצב שמיליארדי השקלים האלו נמצאים אצל הגופים הפיננסים שנהנים מהון רב וזמין ומדמי ניהול גבוהים ביותר.

מצב זה אינו הוגן ואינו מוצדק בכלל ובשנתיים האחרונות נחשפה המציאות העגומה שנוצרה. כעת, לאחר זמן רב של המתנה קם פרוייקט הר הכסף שמטרתו לטפל בתופעה ולמגר אותה, בכך שמצא דרך לאפשר לחוסכים לברר היכן כספם נמצא.

אגף שוק ההון – ביטוח וחיסכון במשרד האוצר מקדם את פרויקט הר הכסף בכך שמשיק כעת את האתר החדש לאיתור חסכונות אבודים – הר הכסף.

בעזרת אתר זה, יוכלו החוסכים לברר ולדעת מהו סוג החיסכון הפנסיוני שלהם – קרן פנסיה, קופת גמל, קרן השתלמות או פוליסת ביטוח ובאיזה גוף פיננסי כספם מופקד, ובנוסף האתר יאפשר מידע נוסף מעבר למידע הנ"ל, כמו מהו הסכום המדויק שנצבר וכיצד כדאי למשוך אותו.

השלבים לאיתור הכסף דרך האתר

ראשית, יש למלא את הטופס שבראש דף זה. לאחר מכן יצרו איתכם קשר ויבקשו מכם לענות על מספר שאלות שיבדקו מול מאגרי המידע הממשלתיים וגם מספר תעודת זהות ואת מועד הנפקת התעודה.
לאחר מילוי הפרטים מתקבל פלט הכולל את המידע על שם הגוף המוסדי שאצלו נמצא הכסף, ומהו סוג החיסכון המדויק.
כעת יש לפנות באופן פרטי לאותו גוף המחזיק בכסף. ניתן לקבל גם שירות בעבור הר הכסף 2. גוף זה מחויב לענות לפונה בתוך זמן סביר וייתכן שידרוש מהאדם שפנה מסמכים ואישורים שונים. במקרה שאדם מבקש למשוך כספים, הגוף הפיננסי חייב להיענות לו בתוך ארבעה ימים בלבד.
אנו מקווים שהאתר החדש של הר הכסף יפתור את בעיית הכסף האבוד ושכל הכסף יוחזר לבעליו במהרה.

לידיעתך, ניתן לקבל שירות של הפקת שאילתא ללא תשלום באתר הממשלתי הר הכסף. השירות שניתן באתר זה הינו שירות מורחב הניתן באופן פרטי בתשלום או בחינם.

אתר זה מקודם בגוגל על ידי עשהאל דרייר קידום אתרים

קראו את אמנת השירות שלנו.

מידע משלים