סיפורה של עינבל

היי לכולם,

שמי ענבל, בת 34 מגבעתיים, עובדת קרוב לעשור במשרד עורכי דין במחלקת כוח אדם. חוץ מהעבודה אני גם אמא במשרה מלאה לשני מקסימים יואב ואסף. מי שמכירה, להיות אמא במשרה מלאה ולעבוד בו זמנית זו משימה בלתי אפשרית, אבל מה לא עושים בשביל המשפחה.

בעלי הוא הסלע של המשפחה, מחזיק אותנו כלכלית עם עסקיו, עוזר המון בבית – משש גבר שכל בחורה תרצה. עסקיו בשנה האחרונה פרחו ואפשרו לי לקחת משרה חלקית כדי שאוכל לטפל בילדינו. האמונה שלי בבעלי ובעסקיו הייתה שלמה מהתחלה ולכן אפשרתי לעצמי לתת לילדים שלי קצת יותר חום ואהבה.

ערב אחד בעלי בא להתייעץ איתי לגבי עסקה שהוא לא היה סגור עליה. חשבנו ביחד על היתרונות והחסרונות וראינו כי יש פה סיכון גדול,  אך אם נעבור את העסקה בשלום, העסק יקבל כנפיים ויגדל. ממש כמה ימים למחרת בעלי סגר את מה שנראתה לנו אז כעסקת חיינו.

עברו מספר חודשים ונראה שאכן זוהי עסקה שתשתלם עבורנו. אולם אנחנו לא בקומדיה רומנטית והעסקה הזו נפלה לטמיון, כל העבודה הקשה של בעלי הלכה. השותפים לעסקה הצליחו להציל את עצמם מהמכה ועזבו עוד לפני הנפילה הגדולה. בעלי באמת האמין בעסקה ולכן המשיך בה.

מצאנו את עצמנו עם שני ילדים שצריכים גן, אוכל, מקום נעים לישון בו אבל ללא הכנסה גדולה כמו שהתרגלנו בעבר. אז אני עשיתי מה שכל אמא חזקה תעשה – חזרתי לעבוד במשרה מלאה. בעלי היה שבור, אבל סגר את העסק ומצא לעצמו משרה זמנית עד אשר יחזור לעמוד על רגליו. הילדים שלנו, שהיו רגילים לראות את אמא בבית כל יום מוקדם, היו צריכים להתרגל מחדש לראות אותו מאוחר יותר ולבלות קצת יותר זמן איכות עם סבא וסבתא.

"רושמת במדויק ועושה בדיקה מקיפה של איפה הכסף בעצם, כמה בדיוק מגיעה לי ומהיכן, והכי חשוב- הכסף עובר אלי במהירות וביעילות."

 

החיפוש אחר הצלת העסק של בעלי

לא יכולתי לראות את בעלי ככה, אגו פגוע, עצוב ומאשים את עצמו על כך שהילדים כבר לא רואים אותנו. אמרתי שאני חייבת לעשות משהו בנידון. אז כמו כולנו פתחתי גוגל. בהתחלה חיפשתי משרות חלקיות וזמניות, שאוכל לעבוד בלילה ואולי בקרוב להחזיר את העסק של בעלי על רגליו.

 

איך הכרתי את היוזמה "הר הכסף"

ישבתי שעות וחיפשתי משהו מתאים, משהו שאולי הילדים גם יוכלו לבוא ולראות אותי מידי פעם, אך לא מצאתי. באחד מהלילות הארוכים הללו, הגעתי לאתר של הממשלה ובו ראיתי פרסומת על היוזמה החדשה שלהם, הר הכסף. קראתי ועיינתי וגיליתי שיוזמה זו נוצרה ע"י השר משה כחלון והמפקחת על הביטוח במשרד האוצר דורית סלינגר.

הבנתי שיש כספים אבודים ששוכבים בקרנות פנסיה, קופות גמל וביטוחי עובדים ושאף אחד לא דורש אותם. מיד חיפשתי באתר מידע על היוזמה "הר הכסף", לא הצלחתי להבין לגמרי מהי אומרת ומי יכול לעזור לי למצוא את כספי האבוד.

 

איך הפכו את היוזמה למציאות בשבילי

שוב חזרתי לגוגל, חיפשתי את צמד המילים "הר הכסף" וגיליתי שישנם אתרים שלא שייכים לממשלה ומהווים המשך של היוזמה אשר משלימה את המלאכה עבורנו, רושמת במדויק ועושה בדיקה מקיפה של איפה הכסף בעצם, כמה בדיוק מגיעה לי ומהיכן, והכי חשוב- הכסף עובר אלי במהירות וביעילות.

הגעתי לאתר פרטי, "הר הכסף", שנראה ברור יחסית ומזמין, התקשרתי לטלפון וכמה צלצולים לאחר מכן ענו לי.  דיברתי עם בחורה מקסימה בשם שלומית שהסבירה לי בסבלנות את התהליך על מנת לקבל את כספי האבוד. שלומית אמרה כי עבור שלוש מאות חמישים ואחד שקלים חברת הר הכסף תברר בעבורי היכן נמצא הכסף ותשלח לי את כל הפרטים שאני זקוקה להם על מנת לקבל את הכסף במייל.

כעבור כשלושה ימים, נכנסתי למייל ושם מצאתי מייל מחברת "הר הכסף" ושם גיליתי שיש לי סכום של כשמונת  אלפים חמש מאות שקלים שלא ידעתי על קיומם. סיפרתי לבעלי על הגילוי והוא גם בדק בעזרת הר הכסף וביחד הצלחנו לגייס סכום משמעותי ועל ידי כך להציל את העסק האהוב של בעלי.

שלכם, ענבל.

מידע נוסף על הר הכסף

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן