הר הכסף – הזדמנות להתחלה חדשה

"הזיקנה מפחידה, פנסיה זה משעמם והעתיד הוא סימן שאלה גדול" אמר לי בשבוע שעבר רועי. ישבנו בבית שלו בשעות הערב, יום רביעי טיפוסי, ערימת מסמכים על השולחן "זה מה שקיבלנו בדואר ואין לי מושג כמה כסף יש לי, אם בכלל".

הסיטואציה הזאת חוזרת על עצמה לא מעט בפגישות עבודה עם לקוחות, אני מוצא אותם מבולבלים ומפוזרים, לא יודעים כמה נצבר בפנסיה, יש להם ביטוח בריאות כפול (רועי ובת זוגתו היו מבוטחים במקום העבודה והחזיקו בנוסף ביטוח פרטי) והם מושכים את הכספים מקרן ההשתלמות ברגע שאפשר.

 

הר הכסף – מה זה אומר?

תפקידי בכל הסיפור הזה הוא קודם כל לשים מראה ולהרים דגלים. ראשית, להציג את המידע הפיננסי בצורה הבהירה והפשוטה ביותר ולהסב את תשומת הלב לדברים החשובים באמת: האם יש כפל ביטוחים? האם אני חוסכת מספיק? דמי ניהול? האם אני באמת זקוק לביטוח תאונות אישיות? אין סוף דוגמאות. ניתן לחסוך אלפי ועשרות אלפי שקלים בשנה אך ורק מהדברים הקטנים הללו.

משרד האוצר העלה לאחרונה אתר בשם הר הכסף בו ניתן לקבל מידע בחינם אודות חסכונות ישנים או רדומים שלנו ושל יקירינו שנפטרו. המידע הניתן באתר הר הכסף הוא באיזה גופים קיימים החשבונות (לא ניתן לקבל פרטים נוספים כגון כמה כסף נצבר וכמה חשבונות קיימים). לציבור הישראלי מחכים שם מיליארדי שקלים שמחכים לדורש אכן הר הכסף.

אנחנו, באתר "הר הכסף –קבלת כספים אבודים", מציעים לכם לעשות סדר עם כל הפוליסות, החסכונות והביטוחים לתת לכם תמונה ברורה של מצבכם הפיננסי עם המלצות שלי (מיותר לציין שזה מבעל רישיון פנסיוני של משרד האוצר) במחיר סמלי והוגן מאוד עם אפשרות להמשך טיפול אישי וסידור העניינים מול החברות. חשוב מאוד לציין שאנחנו 100% בצד של הלקוחות, מתאימים לכם את המוצר המתאים ביותר, אם נראה לנו שיש משהו שאינכם זקוקים לו נביע את דעתנו בפניכם. אנו לא עובדים של אף חברת ביטוח כזו או אחרת!

אם אתה או את קוראים את המאמר הזה וחושבים לעצמכם "אצלי הכל מסודר, דמי הניהול שלי נמוכים ואני שולט לגמרי בתמונה הפיננסית", מעולה! רק אמליץ להיכנס בכל זאת להר הכסף, מאחל לך שתופתע לטובה.

בהחלט לגיטימי לחשוב שפנסיה זה משעמם, אך אסור לטמון את הראש בחול ולקוות לטוב. חובה על כל אחת ואחד לדאוג ולוודא  שהחיים בפנסיה יהיו שנים ארוכות ויפות של שיבה ורווחה כלכלית ללא נטל על המשפחה חלילה.

תכנון נכון מתחיל בבסיס איתן של ידע ומודעות, השני חשוב יותר.

אל תתנו לשגרה השוחקת להרחיק אתכם מהבנה של נושאים פיננסיים, זה בדיוק מה שחברות הביטוח מייחלות שיקרה. הבנקים וחברות האשראי ישמחו לתת לכם הלוואת נשך לכל מטרה ועניין רק תיקחו, אבל האם ידעתם שניתן (תחת תנאים מסוימים) לקבל הלוואה בתנאים מצחיקים מקרן ההשתלמות שלכם? האם אתם חושבים שאתם משלמים דמי ניהול גבוהים מדי או עמלות חזיריות מדי והתביישתם לבקש להוריד? עשו לעצכם טובה ודעו כמה אתם שווים. ברגע שהחלטתם לעלות על דרך המלך ואתם על הכרכרה הדרך נהיית ברורה ונעימה יותר.

אנו בהר הכסף מציעים לכם לעשות סדר בנושא הפיננסי ולהראות לכם שלא מדובר במדע טילים, צריך רק לסדר את המסמכים על השולחן.

 

אז איזה סגנון אתם? "מתכננים את העתיד"? או "העתיד יתכנן אתכם"?

אגב, נראה לי שרועי מהסיפור מקודם יופתע לגלות שיש לו פנסיה רדומה עם עשרות אלפי שקלים של מקום העבודה הראשון שלו שלחתי לו את הדוח עכשיו. בואו ותבצעו תכנון פרישה נכון!

מידע נוסף על הר הכסף

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן