כך מימנתי לאשתי מתנה ליום הנישואים

עדן

מאת: עדן

הזמן שבחיי השגרה עובר מהר מאוד ואת זה כולנו יודעים, אך הרגע הזה שבו הבנתי פתאום שאני נשוי לאשתי כבר עשר שנים הימם אותו! אבל בעצם אולי כדאי שאתחיל מלהציג את עצמי: נעים מאוד, אני עדן ואני בן 40, עובר בהייטק כבר לא מעט שנים. אני נשוי לאשתי באושר ויש לנו שתי בנות קטנות, אך האמת היא שחיי השגרה לפעמים הורגים אותי. אומנם אי אפשר להתלונן כי בשנים האחרונות המשכורת שלי לא רעה, אך קנינו דירה וכמעט כל הכספים שלי משועבדים בכל מיני מקומות. זה מה שהוביל לכך שפתאום הבנתי שאני רוצה לפנק את אשתי במתנה מקסימה לקראת יום הנישואים העשירי, אך בעצם אין לי מספיק כסף בעובר ושב. מעבר לכך שזה עצבן אותי מאוד והתרגזתי שוב על יוקר המחיה בארץ, ניסיתי לחשוב בצורה פרקטית ולראות איך בכל זאת אני מגייס מספיק כסף כדי לקנות לאשתי משהו מיוחד, כמו לדוגמה, רכב חדש שהיא כל כך צריכה.

"המטרה של היוזמה הזאת היא איתור של כספים נשכחים."

 

הכספים האבודים שבכלל שכחתי מהם

היו כמה ימים שממש נכנסתי לדיכאון מעצם העובדה שאני עובד כל כך קשה מזה שנים ובעצם לא יכול למממן לאשתי מתנה חלומית כמו רכב. לא הייתה לי בכלל כוונה לקנות לה מכונית גדולה ויוקרתית אלא דווקא משהו עירוני וקטן יותר, אך אפילו לזה לא הצלחתי למצוא תקציב. זה מה שהוביל אותי ערב אחר לחשוב על אותה יוזמה של משה כחלון ודורית סלינגר ואז נזכרתי שקראו ליוזמה הזאת "הר הכסף". התחלתי לעשות מספר חיפושים בנושא וכך הבנתי שלמעשה המטרה של היוזמה הזאת היא איתור של כספים נשכחים. מה זה בכלל אומר כספים נשכחים והאם גם לי יש כאלה? לא היה לי מושג, אבל פתאום התחלתי להריץ בראש את כל המקומות והחברות שעבדתי בהן לפני שנכנסתי בצורה רצינית כזאת לעולם ההייטק. למעשה ביוזמה הזאת יכולים לאתר לי כספים של קרנות פנסיה, קופות גמל וביטוחים שונים לעובד שעשו לי המנהלים בכל המקומות שבהם עבדתי לאורך השנים. אמרתי לעצמי, חצי בצחוק, שאין לי מה להפסיד והחלטתי לבדוק את הדברים לעומק, כי מי יודע, אולי משם תגיע הישועה ואוכל לקנות לאשתי רכב קטן ושימושי לעיר.

 

לא האמנתי כמה מהר הכסף הגיע אליה

אחרי שעשיתי את החיפוש הראשון בגוגל, הבנתי שיש גם חברה פרטית שעונה לשם "הר הכסף" וזו למעשה חברה שנותנת שירותי המשך. כלומר, הרי מעבר לכך שצריך לאתר את כל הכספים שמגיעים לי ושנצברו לטובתי בשנים האחרונות, צריך גם לעשות משהו כדי שאני באמת אקבל הכול, ויפה שעה אחת קודם. לכן החלטתי לפנות אל החברה הזאת שהבטיחה לעשות הכול כדי להעביר לי כמה שיותר מהר את הכספים שמגיעים לי. האמת היא שמזמן לא יצא לי לקבל שירות כל כך יעיל ומהיר, כי לא עברו ימים רבים והכסף כבר היה אצלי בחשבון!

במקרה שלי, כיוון שאני עובד כבר הרבה מאוד שנים ויצא לי לעבוד בחברות מסודרת שתמיד נתנו לי תלושי משכורת, הסכום שקיבלתי בסוף לא היה מבוטל בכלל. רק היו חסרים לי כמה אלפי שקלים, שלקחתי כהלוואה מהבנק, ואכן הצלחתי לקנות לאשתי רכב חדש לרגל יום הנישואין! אין דבר משמח יותר מאשר לראות את האישה שאתה אוהב מחייכת ככה למראה מתנה מרגשת כל כך ואין לי ספק שרק בזכות "הר הכסף" הצלחתי להגשים את החלום המתוק והמיוחד הזה.

מידע נוסף על הר הכסף

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן